Chop chop chop

När jag kom hem var jag så upprörd (jag ÄLSKAR ordet upprörd. bry er inte.) att jag typ sprang till datorn för att blogga om det. Here is my story.

Jag skulle låna om några böcker (projektarbete) på bibliotekets hemsida, men det funkade inte så jag åkte duktigt dit för att låna om dem. Funkar inte där heller. Frågar personalen om det beror på min "enorma skuld" på 20 kr. "Tyvärr, din skuld är nu 110 kr så då går det inte att låna..." Jag fick vackert betala, och när jag skulle låna om böckerna STEG skulden med 72 kr så nu kan jag fortfarande inte låna något eftersom böckerna skulle varit omlånade för en vecka sedan. 

Är det det här som kallas vuxet ansvar?

Bibliotek, go fuck yourself. Nu ska jag äta en välförtjänt Amigochoklad och kolla på mina husfruar.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback