Underbara vår

Just nu är alla mina blogginlägg glada, men det är bara för att vädret är så underbart. Bra väder gör mig glad. Dåligt väder gör mig arg. Sen finns det en massa mellanting, som bara förvirrar. Till exempel att helt okända personer läser min blogg och sedan kommenterar som om de känner mig. Jag hade skrivit att jag hade ont i huvudet, och då hade en okänd liten rymdvarelse kommenterat "hoppas huvudvärken går över!". Jag fattar inget. Men man tackar och tar emot! Som med det mesta som är trevligt. Våren till exempel.

Kommentarer
Postat av: Ämma

Roos, jag vet varför de gör så! :O Det är för att dessa personer är i ett desperat behov av fler läsare av sin blogg!! Inte ens vi är ju SÅ desperata..


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback