Inget att klaga på = ingen blogg. Typ.

Jag är dålig på att uppdatera min blogg men det skiter jag i. Just nu är allt bra, och finns det inget att klaga på behöver man inte bloggen. Jag älskar vädret, jag älskar min häst och jag älskar mina nya blåa converse!

Det var liksom allt. Jag skulle i och för sig kunna klaga på att det snart är nationella prov i ungefär alla ämnen, att skolan är tråkig och att jag snart måste åka tillbaka till skolan för en liten pisslektion i engelska. Men det tänker jag inte göra, för nu är jag glad, och jag har vitlöksandedräkt. 

Kommentarer
Postat av: Roos

Haha, fyfan vad jag var bra förut!

2008-10-15 @ 14:37:28

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback