Inga kommentarer?!

Jag får aldrig några kommentarer på mina blogginlägg längre. Som den naturvetare jag är försöker jag dra lite olika slutsatser kring detta. Min statistik är fortfarande samma, men jag har på senare tid bara fått kommentarer från främlingar från yttre rymden. Läskigt. Det skulle alltså kunna betyda att dessa rymdvarelser har utplånat de som skrev kommentarer förr i tiden. Ruggig tanke. 

För min skull, visa att ni lever! Annars skulle jag tvingas leva i orolig ovisshet resten av mitt liv, och vem vill utsätta en stackars naturnörd för det?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lever ;)

2008-04-30 @ 19:00:21
Postat av: Astrid

JAG LEVER
men jag är dålig på att läsa din blogg över huvud taget, jag ska bli bättre!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback