Blogghelvete

Min blogg har varit damp hemma ett tag, det har inte ens gått att logga in. Men nu är jag i skolan och då gick det.


Mitt lov har iallafall varit najs. Jag har bott hos pållen fredag - onsdag + hoppträning söndag. Annars har jar varit med mina bästa flickor Anna, Tora & Hanna. Tyvärr är Emma en upptagen kvinna (och jag med ^^) och Amanda var en bortrest kvinna, så dem har man inte sett på hundra år. Igår var jag sjuk, det var jävligt skönt att bara sitta hemma och kolla fem avsnitt av de desperata husfruarna. Men nu är jag altså back in business.

Och det funkade att blogga hemma igen, härligt! Så nu ska jag skriva klart inlägget jag började på för ungefär en vecka sen. Jiiiha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hello little you! Jag har lösningen till dina funderingar, det var tänkt att alla bloggar skulle flyttas så det skulle gå snabbare att publicera inlägg. Men det ändrades och nu är vi tillbaka på noll igen, alltså där vi började! ^^

2008-04-01 @ 19:26:08

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback