Sista veckan...

...som sextonåring är den här veckan. Nästa vecka, på tisdag för att vara exakt, fyller jag sjutton. Jag vill inte. Då kommer jag vara gammal. Jag har inte hunnit göra något alls i mitt liv, jag vill vara 14 år igen. Eller kanske 11. Trots att det är min sista vecka som 16-åring har det varit/är en helt vanlig vecka. Måndag - prov, tisdag - prov, torsdag - prov.
En del kul saker händer det iallafall, i måndags fyllde mamma år så då åt vi på restaurang (Thai Village), igår red jag ut med Hanna & Pikkis och idag fick vi tillbaka tyskaprovet, och det gick jättebra (96,5/100 p). I eftermiddag ska jag rida lite dressyr på min fina häst och ikväll ska jag gå på kundkväll för alla som är med i Granngårdens kundklubb tillsammans med Frida. Så det blir en massa föreläsningar, 15% rabatt på allt och gratis fika!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag ville också gå på den kvällen men fick ingen skjuts :( vad önskar du dig, ros?

2007-10-25 @ 18:56:00

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback