Los födelsedagos

Der Gerburtstag. The birthday. De verjaardag. Födelsedagen. Fruktad var den, men som vanligt märkte jag ingen skillnad från den 29e oktober till den 30e oktober, förutom att jag var lite rikare, hade lite fler saker och såklart en massa tårta i magen. Jag är nu 17 år. Hej hopp. Eller inte... Men det får jag väl leva med, jag vet rätt många som överlevt sjuttonårsåldern. :)

Några av de ovan nämnda är min kära mormor och min kära farmor, som båda troget var på besök på los födelsedagos.

Den 30e oktober blev det alltså ca 234 födelsedagssånger (ja, det kändes så iallafall. men det gillar vi!), tårta, fika, godis, bowling och en massa najs presenter! Tack alla! 

image5









Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback