Danföredan

Idag är det danföredopparedan. Det är det, trots att det inte blir något doppande i år. Det är det ju aldrig, så det är ingen död tradition jag sörjer. En ny tradition blir stallet på julafton, för har man en häst så har man! Det blir uteritt med Frida, Linnéa och Julia och förhoppningsvis ännu fler. 

Jag kände att det var dags att skriva något igen, men jag har ingen aning om vad det skulle vara. Veckan har varit ovanligt bra; vi fick tillbaka fysiknationella (fick VG+!), vi gjorde inget viktigt på många av lektionerna (godis på tyskan, film på engelskan), dressyrsadeln kom i onsdags, vi hoppade bana på ridlektionen i torsdags och julavslutning i Pingstkyrkan som vanligt på fredagen. 
Fredag var för övrigt bästa dagen på hela veckan; rolig avslutning och fika med julklappsbyte med Emma & Amanda efteråt, och på kvällen var det julbak med Anna, Ina och Agnes. Det var tänkt att vi skulle baka lussebullar, men inte går det att lita på någon här... Det fick jag göra själv, tills Vera kom! Det blev en massa mys med godis, god mat och en massa skvaller och annat skitsnack såklart!

Och eftersom min dator är cp så kunde jag inte publicera det här förrän på julafton, så gott skjul på er alla mina trogna läsare! (ellerinte.)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback