Bussmys & julpyssel

Ibland är Emma faktiskt bland de smartaste personer jag vet. Hon säger ofta kloka saker. Iallafall sanna saker. Hon älskar att åka buss. Inte jag. Inte egentligen. Man måste skynda sig för att hinna med den, man får inte alltid sitta ner och när man är framme måste man gå långt med tunga väskor. Men igår hade Emma faktiskt rätt. Jag satt på bussen och lyssnade på musik, och medan jag satt där tänkte jag på hur jobbigt hade varit att med sin egen benkraft cykla hem genom kyla och mörker. Och då kom jag fram till hur rätt Emma kan ha! Ibland iallafall.

När jag ändå är inne på en massa mys kan jag passa på att berätta att jag och Frida julpyntade i stallet igår kväll. Mycket granris, glitter, julkulor och rött band senare var det hur mysigt som helst i stallet! Nu fattas bara den mjuka vita pudersnön! Och att det är jullov såklart...

Och Kent ska spela i Gävle i mars och JAG SKA DIT!!!!







image6




Kommentarer
Postat av: Emma

ibland så lyckas jag allt *stolt*
:D

Postat av: Anna

Wiiiie, KENT!

2008-01-05 @ 10:33:23

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback