Efter en bättre helg kommer en sämre måndag

Visst är det alltid lite jobbigare med måndagar när helgen har varit sådär supermysig och trevlig att man helst vill ha en helg till på en gång? Så kändes det imorse i alla fall, när klockan ringde orimligt tidigt och det verkligen stormade ute. Jag snoozade och snoozade och snoozade lite till, gjorde frukost i zombietakt och åt ännu långsammare. Kom inte hemifrån förrän vid 10 fast jag gick upp vid 8... Och preciiiis när Erika och jag kom utanför dörren så började det regna. Så himla mysigt! Så vi fick cykla åt varsitt håll i storm och regn, yes!!!!
 
Nåväl, helgen var ju det roliga i denna historia. Erika, jag, Elin, My och Ylva åkte till Visby och hälsade på Emelie & Ladbon som bor där nu. Så himla värt! Erika och jag bodde på hotell dessutom så det blev en superlyxig helg med uteluncher, fika, julmarknad, hotellfrukostar, pizzaätande, öldrickande och dartkastande. 
 
Emelie photobombar när jag försökte fota ljusfestivalen i Almedalen. Kortet blev så mycket bättre plötsligt!
 
Jag och Erika som cyklade runt för att hon hade ont i foten :( men hon var glad ändå!
 
Emelie och Elin på creperian där vi lunchade
 
Promenerar lite
 
Hotellfrukost & skeptisk Erika
 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Gud va mys!!! Allt utom stupid måndag.. Men övrigt! 😃

Postat av: Jet

Mysigt!

2014-11-25 @ 21:09:40

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback