According to "tradition"

Lista nummer två som numera är en tradition. Då jag var i Gällivare över nyår kommer den nu. Läs eller låt bli, mig kvittar det!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hell yes, för att inte underdriva.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga under 2011 heller.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Holland, Turkiet, Finland, Tyskland, Norge.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Mindre stress och mera mys.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 30:e januari, en dag då jag tog mod till mig. Det bästa jag gjort tror jag, det gav mig den största lyckan iallafall (hej kliché, but it's true).
8. Vad var din största framgång 2011? Jag har gjort massa bra saker inom mina olika engagemang, saker jag är stolt över.
9. Största misstaget? Att jag ibland tar på mig för mycket och stressar sönder mig själv alternativt skjuter upp allt för mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jess, jag har haft feber en gång och fått blåmärken och småsår. Serious stuff.
11. Bästa köpet? Min lilla telefon 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, resor, hyra, roliga saker!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Erika, mina underbara vänner, finaste Jubelkå, min familj, hästarna.. you name it!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Til Death (Wynter Gordon) och 747 (Kent).
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lyckligare, men är gladare samma sak?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skjutit upp saker och stressat.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mina föräldrar!
19. Blev du kär i år? Oh yes.
20. Hur många one night stands? Inte ett enda.
21. Favoritprogram på TV? Äger ingen TV och kollar aldrig heller, men det program som jag sett lite av är Idol, vilket jag HATAR.
23. Bästa boken du läste i år? Cirkeln och Inheritance tror jag.
24. Största musikaliska upptäckten? Bon Iver!
25. Något du önskade dig och fick? Erika
26. Något du önskade dig men inte fick? Garanterat, men inget jag tänker på eller bittrar över längre.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Arrangerade Halloweenövernattningen med US.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre stress och press.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jeans, tröja, kofta.
31. Vad fick dig att må bra? Kompisar, kärlek, mat och motion ;)
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Varför dregla på kändisar när man har världens hetaste brud inom räckhåll?
33. Vem saknade du? Erika när hon inte var hos mig.
34. De bästa nya människorna du träffade? Bästa Jubelkå, framförallt underbara Ankan!




Köra skoter är en av många saker jag gjort under 2011 som jag aldrig har gjort förut!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhh underbaraste Cookie! På punkt 34 säger jag detsamma med HELA mitt gubbiga hjärta! ^^ <3

Postat av: Tootiki

LIKELIKELIKE!!



Bästa traditionen :D

2012-01-10 @ 21:01:33

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback