Bästa...

Traditionsenligt, här kommer en av två listor. Kötta 2011!!

Årets bästa...
konsert: Kaizers Orchestra i Oslo Spektrum med bästa Tootiki, åf kårs
bok: Cirkeln slukade jag, och även den fjärde och sista delen i Eragon-serien, Inheritance är fett bra (inte läst ut dock, skvallra inte om slutet!
film: "En dag" var jääättefin
resa: Side (Turkiet) och Berlin helt klart, vet inte om påsk-, sommar- och jullovsvistelserna i Gällivare räknas som resor? Isåfall de också :)
fest: Selektionsfesten var den bästa jag anordnade, roligaste festerna jag faktiskt festade på var nog pyjamaspartyt, midsommar, BiGe-kryssningen och terminsavslutningen på Värmlands!
tävling: har bara tävlat två gånger i år, men tror februaritävlingen på Lurbo får räknas som årets bästa
betyg: ehm, betyg? godkänt är väl årets bästa betyg? vem bryr sig om betyg? tydligen jag när jag skapade den här listan...
minne: mitt första år i livet som jag inte varit singel. helt klart minnesvärt (underdrift as hell).
nya besatthet: kärlek.
mysdag: 30/1

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Haha, åh jag får en massa mysminnen av dina bästa grejjer haha! Åh juste, jag har dendär boken här måste komma ihåg och ta med!



Februaritävlingen var ju såklart den bästa, du och Erika var så himla söta då :D

2012-01-10 @ 20:58:04

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback