Home is wherever I'm with you

Nu är jag hemma igen, från två ljuvliga veckor i landet Underställ. På annandagen flög jag norrut till Gällivare och min älskade tjej och hennes familj. Vi har ätit mat, fikat, läst bok, myst, spelat kort, träffat kompisar och släktingar, kört skoter, myst lite mer och ätit massa mer. Två underbart slappa veckor som verkligen behövdes, jag var inte särskilt sugen på att komma tillbaka till Uppsala kan jag meddela. Sen vi kom hem igår förmiddag har vi hunnit till IKEA för att köpa massa grejs till lägenheten, plus att jag inte längre är kassör i Lurbo Ridklubbs ungdomssektion. Vi hade årsmöte och avslutningsmiddag idag, massa mys!

Pass opp, för snart kommer listorna som jag sammanfattar år 2011 med. Det vill ni inte missa, eller? *harkel*

Yes, massor med aktiviteter har vi haft under 2011. Så bra!!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag vill också åka till landet Ünderställ!! ^^


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback