Åhjuste!

Jag har en blogg! Närrå, jag är bara busy. Jag har börjat plugga heltid igen, och dessutom är vi mitt i UTN:s tioårsjubileum! Det har börjat med föreläsningar och debatt, imorgon blir det pub och på måndag smäller det på riktigt med historiepub, tidslinje på Ångström, bildväggar på alla campus och premiär för Toras historiehäfte! Därefter följer allehanda fancy event, mer updates om dem kommer när jag hinner skriva :)

Nu ska jag gå och sova för att jag ska komma i säng före 12 nån gång.. Men det här inlägget är mest till för att jag inte ska glömma bort att bloggen finns, men också för att jag i framtiden ska komma ihåg att det här har hänt!

PUSS!!

Bild från dagens sektionsföreläsning som GRUS fixade. Erika ger tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Bra Cookie! Minnas kul saker är BÄST! :D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback