Japp, jag lever

Här kommer en bild som är nästan ett år gammal:

Sötaste Boll och jag, Erika har fotat!

Samma Boll ska jag mest troligt rida på hopplektionen ikväll. Samma Boll tävlade jag hoppning med förra lördagen. Han var rätt dum i första klassen, och rätt snäll i andra klassen. I 80 cm var han superspänd och stannade på näst sista hindret och jag flög av (inte ett dugg beredd, han var typ på väg upp och sen ångrade han sig). I 95 cm var han jättefin, vi hade superbra flyt och det kändes enkelt. Han klonkade två hinder och rev ett, men det var känslan som räknades - och den var super! Fina Boll 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag tyckte ni var BÄST hela tiden! Även i 80! Klonkarna var väl bra med! Kanske en hästförfestskål lixom!? :D You got the feeling right, yeah!! :D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback