Lat onsdag

Mottagningen är slut, men mottagningssjukan som började redan första veckan har ännu inte lämnat min kropp... Förkyld, snorig, trött och seg är vad jag är. Har varit ledig idag så Erika och jag sov till 11, kollade på Alias till 16 och jag klädde på mig för en halvtimme sen. Nu ska jag sätta mig med lite plugg hade jag tänkt, så kul är mitt liv just nu!

Sånt som är bra:
  • Underbara reccar och faddrar som förgyller livet!
  • Världens underbaraste flickvän som gör livet värt att leva även när allt är skit
  • De finaste vännerna!
  • Att Tora har flyttat hemifrån
  • Att lägenheten börjar se ut som en lägenhet igen, istället för en soptipp
  • Vardagen börjar komma igång
  • Min flickvän
  • Erika...
  • Och såklart min underbara tjej

Fina reccar med en underbart fin tårta!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Fick Internet idag och blev impad, massa nya inlägg ju!! Och ja, det är gööörbra att jag har flyttat, vil aldrif flytta tillbaka :P

2011-09-27 @ 21:07:41

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback