Åååh plugga!

Åh vad det är kul att plugga, jag vill ALDRIG börja jobba... Speciellt inte när man går på kursinformationsdag och ser alla roliga kurser som finns. Shit vad jag inte kan välja! Den här terminen läser jag toxikologi, miljövård och GIS - men nästa termin???

Funderade först på växternas struktur och funktion, sen blev jag sugen på växternas evolution och mångfald (resa till Teneriffa!! men tanten rekommenderade att man skulle läsa växternas struktur och funktion först...), sen blev jag sugen på ekologi och biodiversitet i Yunnan (hur coolt att åka till Kina?! men smakar det så kostar det... 12.000:-). Alla dessa kurser går samtidigt, sen måste jag läsa självständigt arbete... Såeh.. what to do?

Biologi är kul!!!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Funderade allvarligt på att komma förbi ebc och sno åt mig en massa godis. Fast nu kommer ju fikat vara ännu godare imorgon

2011-09-28 @ 21:26:04
Postat av: Majo

jag tycker växternas struktur och funktion verkar bäsyt... klokast alltså.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback