Lista

Jaaa jag vet att jag inte har skrivit på forever... Och kan inte lova att det kommer bli fett med uppdatering i framtiden, men lite kan ni få iallafall! Här kommer en kul lista så länge =)


Jag har insett att min senaste kyss… var en mysig hejdåpuss

Jag lyssnar på… Kent just nu, och typ alltid annars med.

Du mår bäst när du… umgås med underbara vänner & en underbar flickvän

Stockholms bästa stadsdel är… Tyresö, för Helen är därifrån och mycket bättre än Helen kan man inte bli ;)

Jag pratar… en jäkla massa skit när jag blir övertrött

Jag älskar/tycker om… min fina fina tjej

Min bästa vän(ner) är… väldigt olika men underbarast i världen på varsina sätt

Min första riktiga kyss… var ganska ovärd egentligen

Jag avskyr när folk frågar… hur jag fick min lägenhet.. öhm..

Kärlek är… det bästa som finns

Någonstans, tänker någon… på kanelbullar

Jag kommer alltid att vara… ginger

Jag är hemligt förälskad i… Patrik Sjöstjärna (kolla bara DETTA)

Sist jag grät var… när jag skrattade så in i helvete åt min egen klantighet

Min mobiltelefon är… röd

När jag vaknar på morgonen… har jag alltid världens jävla knullrufs

Innan jag går och lägger mig… brukar jag inte göra nåt särskilt

Just nu tänker jag på… hur mycket jag kommer sakna min tjej när hon är borta

Bebisar är… sweet when quiet

Homosexuella är… bögar eller lesbiska.

Blondinbella är… en person jag inte bryr mig om.

Ikväll ska jag… laga mat, äta mat, fixa inför seminarium, krama sönder Erika.
I morgon kommer jag… gråta & färga håret.

Jag vill verkligen… att det blir den 17e fort som fan!


Kommentarer
Postat av: Tootiki

NÄMEN ÄRE SANT?!?!



(Y) (Y) (Y) på detta alltså.



Ska försöka muntra upp dig lite imorgon :) PUSS!

2011-04-06 @ 23:09:53

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback