Håller mitt löfte

Ska få igång skrivandet här igen eftersom jag fått bekräftat att folk faktiskt vill läsa min blogg! WOW.

Apropå. Jag har börjat med att försöka lära mig skriva med nio fingrar på tangentbordet, inte helt lätt alltså. Men jag försöker för eran skull. Hardcore eller hur?

Igår red vi iallafall lektion för vår nya tränare och blivande ridskolechef, Camilla Andreasson. Hon verkade superduktig och lektionen var riktigt rolig, Bollen skötte sig fint iallafall. Här kommer en bild från förra veckans träning, Erika har fotat! ♥


Kommentarer
Postat av: S

Svartvitt för att dölja mina dåliga isoinställningar ♥

2011-01-15 @ 15:35:04
Postat av: majo

Du är så hardcore!

Postat av: Frida

har lagt ut sadeln på hästnet och blocket flera ggr :(

2011-01-18 @ 21:03:54
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback