År 2010

Vet inte vad kriterier för en tradition är, men jag försöker skapa en. Det blir tredje året i rad jag fyller i denna lista. Läs om ni känner för't, annars är det bara att bläddra förbi.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men folk jag känner
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Holland, Spanien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? ÄNNU roligare
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Min 20e födelsedag kommer alltid vara ett glatt, luddigt minne
8. Vad var din största framgång 2010? Utvecklingen i ridningen, för ett år sen var jag SÄMST.
9. Största misstaget? Jag begår inga misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Stukad fot, förkylningar hit och dit.
11. Bästa köpet? Min fjällrävenjacka som jag visserligen köpte förra året, men åh vad jag tycker om den ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? I ordning: mat, resor, sprit.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Kompisarna, hästarna, min underbara familj med mera.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Många, bl a Not Fair - Lily Allen.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sitta vid datorn och kasta bort tiden.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen ♥
19. Blev du kär i år? Nej inte direkt
20. Hur många one night stands? 986564, nytt rekord
21. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy
23. Bästa boken du läste i år? Boktjuven
24. Största musikaliska upptäckten? Vampire Weekend, Marina and the Diamonds, Mumford & Sons. Och så har jag upptäckt att Håkan Smällström inte är helt hopplös.
25. Något du önskade dig och fick? En spikmatta i julklapp!
26. Något du önskade dig men inte fick? En frisk häst i år med
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Organiserade en grymt lyckad pay and jump och festade med världens bästa människor.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En frisk Rambler kanske?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeans/leggings + tröja och kofta, converse.
31. Vad fick dig att må bra? Kompisar
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj.. vet faktiskt inte.
33. Vem saknade du? Mina tokiga kusiner träffar jag alldeles för sällan.
34. De bästa nya människorna du träffade? Utan att tveka en sekund - världens bästa Erika.

Kommentarer
Postat av: frida

sv: Ja fast kläderna till ryttaren brukar vara dåligt sydda och ful passform :P

Postat av: Tootiki

Wohoo! Förra årets lista. Gillar att du gör en för varje år :D

2011-01-01 @ 23:13:37
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/
Postat av: S

Now that's quite touching <3

2011-01-02 @ 22:11:56
Postat av: majo

hihi erikas kommentar! :) Gillar fråga 20 också....

2011-01-03 @ 11:59:10
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback