Dags igen

Jahapp, då var det dags igen... Jag är ensam i staden där ingen längre bor. Alla åker ifrån stan, alla åker ifrån mig. Till och med jag ska åka ifrån mig. Jag ska åka ifrån den delen av mig som bor i den lilla ettan bakom fängelset med min flickvän. Min flickvän är i Gällivare. Jag är inte där. Inte än.

I eftermiddag ska jag och marsvinen flytta hem till mina föräldrar så jag kommer ifrån den där Roos som egentligen bor med sin flickvän i en liten lägenhet. Jag ska istället bli den där Roos som har jullov. Som firar jul med sina föräldrar för att hon själv har valt det. Jag inbillar mig att det blir lättare då. Ja, lättare med saknaden alltså. Det återstår ju att se om det faktiskt blir lättare, men "flytten" ska ske i alla fall.

I natt har jag sovit ungefär tre timmar. Först en timme, sen åkte min Erika till Arlanda och vidare. Sen sov jag två timmar till. Sen hade jag körlektion igen, denna gång gick det bra mycket bättre än sist. Det var riktigt kul, förutom att jag aldrig har varit så kissnödig i hela mitt liv tror jag! Nu är jag alltså hemma igen, och i det stadiet att jag vet fan inte vad jag ska göra riktigt. Jag har massor av saker jag skulle behöva göra, men allting är bara jättekonstigt.

Jess, det var det lilla inlägget. Jag återkommer säkert ikväll, eller imorgon, eller kanske inte på måndag, för då är jag också i Gällivare. Så måndag, come to me! Gärna nu. Eller i alla fall imorgon.

Två tjejer vid Berlinmuren.

Kommentarer
Postat av: Majo

Svar: Tack! Du också! :D

Postat av: Ärtan

Tiden går fort Pancake! Åhh sötisar å ni har matchande sjalar! :D

2011-12-22 @ 17:34:59
Din egen bloggadress/URL: http://ankanankan.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback