På begäran

Sist fick jag kritik av min egen mamma för att jag la upp en bild på outfiten jag tänkte ha i KORK. Nu tänker jag - på begäran - lägga upp outfiten till på lördag. Med risk för skäll från mamma alltså. Busigt va?

Såhär tänkte jag se ut. Minus sporrar & ful min. (Hjälm - JW, kavaj - Jacson, byxor - JW, stövlar - Mountain Horse)

Herr Boll får ha detta Globus-träns....

...detta schabrak och denna luva (från John Whitaker)...

...med vita benskydd från BR till.

Och det snyggaste täcket följer såklart med!

EN GREJ TILL: pållen ska ha knoppar. Viktig detalj!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

bra val! Ni kommer bli superfina!

Postat av: Tootiki

haha det var något nytt, jag kan inte garantera snygga knoppar dock!

2010-10-13 @ 21:06:33
Postat av: Astrid

HERRE att du orkar knoppa, tora!!

2010-10-15 @ 21:08:59

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback