Pikachuuuuuuuuu

Jag har kanske en ny favoritgrupp på facebook. Det är "You did WHAT!? With WHO!? For HOW many Pokemon Cards!?!". Roligaste på länge! Jag blir full i skratt varje gång jag ser att någon mer har gått med.

Nu ska jag slänga i mig lite mat i ett försök att få bort den äckliga smaken i munnen (den kan i och för sig ha något att göra med makaronilådan jag åt till lunch... varför trodde jag att det var gott? slöseri på fina makaroner och sojakorvar...), efter maten ska jag sticka till mon cheval (eh nej jag kan inte franska nej) och promenera en sväng med honom. Sen ska jag ut och springa med syrran, hoppas hon tvingar mig att springa långt!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback