Nördande

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)
...hoppsadel:
En svart Crown
...dressyrsadel: ingen just nu :(
...aachenträns: Ett svart Gold Medal, ett svart Stübben
...pullarträns: Ett ljusbrunt från Globus
...remontträns: Elin har ett från CH jag brukar låna
...hjälptyglar:
...framskydd: Ett par svarta senskydd från Hööks
...bakskydd: Ett par svarta bakskydd från Hööks
...benlindor: turkosa i fleece, svarta i fleece/stretch
...sadelgjord: En svart hoppgjord, vanliga tyggjordar
...ridtäcke: Ett svart fleecefodrat från Hööks och ett gult med reflexer
...täcke: Ett svart regntäcke, blått stalltäcke, grått bomullstäcke m fl
...pannband: Ett svart med små blingstenar, ett fusk-swarovski
...transportskydd: Svarta från Finn-tack
...bett: Tvådelat smalt tränsbett, rakt tränsbett, kimblewick
...luva: En rosa, en grön BR, en blå JW
...tyglar: Svarta flätade, svarta med gummitrådar
...padd:
...stigbyglar: vanliga tråkiga

VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm:
En mörkblå Charles Owen John Whitaker
...stövlar: Mountain Horse High Rider
...säkerhetsväst: En blå från Hööks
...ridbyxor: Svarta helskodda och bruna helskodda från Hööks, bruna/rutiga helskodda från ELT
...ridtröja: Ingen särskild
...ridstrumpor: använder inte ridstrumpor
...sporrar: Ett par ponnysporrar och ett par raka lite längre
...handskar: Ett par Roeckl, vanliga andra
...spö: inget eget
...ridjacka: En svart Mountain Horse
...ridväst:
...ridskor: stallkängor från Jacson
...chaps:
...stallmössa: en röd med tofs

Den här listan är ett bevis - jag är ingen märkesnörd! Eller jo... men jag har inte råd att köpa så mycket. Haha!

Kommentarer
Postat av: Frida James

hmm, jag ser bara vissa av dina inlägg på bloglovin.. Detta har jag inte sett tidigare. Nu snor jag listan ;) och du har inte en moutain horse jacka? det är ju av märket roping!!!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback