Ingen måndag denna vecka

Måndagar måste ju vara de bästa dagarna att vara ledig på! Jag sov ut imorse, huuuuur länge som helst... vaknade kvart i 9! Haha, det kändes som att klockan var tolv. Ganska konstigt, men bra skönt att ha dagen framför sig! Nu har en stor del av dagen spenderats åt lite random småsaker, jag har bland annat läst ut en bok som jag redan har läst tre gånger. Är det bara jag som läser böcker jag redan har läst, bara för att vara säker på att man inte lägger sin tid på en dålig bok?

Annars då... gjorde en härlig fruktsallad på kiwi, banan och jordgubbar och tittade på Desperate Housewives. Spännande!!

Nu ska jag snart åka hem, marsvinen är nog hungriga och jag måste städa lite, skriva lite labbrapport och fixa lite andra vardagsnöjen. Kul va?!

Kommentarer
Postat av: majo

ÅT DU VÅRA JORDGUBBAR????? NU MÅSTE DU KÖPA JORDGUBBAR TILL PÅ ONSDAG FÖR ATT BETALA TILLBAKA DIN JORDGUBBSSKULD TILL MIG!!!!!!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback