Träning #2 - F&S

Träningen på friskis var .. eh .. intressant. Jag gick som sagt med halva klassen och halva familjen. Alltså Elin & Anna, och mamma & syrran som var på samma pass. Jag kom för sent som vanligt, men det var bara för att mitt friskiskort hade gömt sig (okej, jag hade ingen bra framförhållning men om kortet inte hade gömt sig hade jag kommit i tid).

Själva passet var inget att hurra för, man väntade hela passet på att det skulle komma igång och att det skulle bli jobbigt snart - men det hände inte. Det skulle föreställa ett medelpass, men det var snarare ett baspass. Synd, jag kände nästan för att gå in på gymmet sen och springa lite, men det var lite sent för det så jag sket i det.

Nu sitter jag här hemma och luktar illa, hahaha. Nej men jag ska slänga i mig lite fruktyoghurt och läsa igenom labben inför imorgon, sen ska jag hoppa i säng. G'night!

Kommentarer
Postat av: ast

javligt stor klass har du. ;)

2010-03-25 @ 08:50:14
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Sv; Tack :D

Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Sv; Haha ja precis. Jag tycker att det har låtit lite konstigt att man förstör dom om man spolar x)

2010-03-25 @ 09:28:41
Din egen bloggadress/URL: http://warnmark.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback