Sommar i mitt hjärta!

Äntligen lite fint väder och oj vilken bra dag jag har haft!
Sov gott och länge, och sen åkte jag hem till mina föräldrar och passade på att umgås lite med mormor & morfar innan de åkte hem. Vi satt i trädgården och solade, pratade, åt jordgubbar och busade med
hunden. När de åkte till flygplatsen gick Arne & jag en lång promenad med lilla Yrsa (hunden min familj vaktar) och efter det åkte vi och tränade. Världens sämsta pass typ, men skönt att ha tränat iallafall.

Till middag gjorde jag nudlar & wok åt mig och syrran, sen stack hon hem och jag åkte ner på stan för att träffa Anna, Vera & Isabella. Vi köpte med oss lite fika/mat och satte oss nere vid ån och åt och snackade och hade det trevligt.

Nu är jag hemma igen, tror jag ska gå och lägga mig nu för imorn är det jobbdags. Hoppas på fint väder, annars blir det så jäkla tråkigt!


Lilla Yrsa. Söt som socker! Snodde bilden av syrran.

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

sv. okej.. har mailat blogg.se :P

Postat av: Frida James

söt!

2010-06-23 @ 21:16:36
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback