Utvilad och sånt

Nu är Frida och jag hemma från två riktigt bra dagar på FHS! Tåget ner var helt ok (även om vi var tvungna att gå upp vid 4...) men tåget hem var inte ok! 8 timmar från Malmö till Stockholm på nattåg i sittvagn var inte den bekvämaste nattssömnen jag haft. Kom hem vid 9 imorse iallafall och däckade i sängen till 13-tiden. SKÖNT!

Nu är jag utvilad och redo att åka tillbaka. Falsterbo var jätteroligt, shoppingen var grym och showen kul att se! Nästa år åker jag igen, med mer pengar i fickan och kanske någon dag då det är ännu högre klasser att se. Ska visa bilder på det jag har shoppat snart, först ska jag laga lite lunch. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida James

yeey! :D nästa år så stannar vi några dagar längre! =)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback