Falsterbo!

Under våra två dagar på FHS har Frida & jag shoppat (mest blickat men en del fick jag med mig hem), kollat på tävlingarna, fått lasagne-fobi (världens äckligaste lasagne för 80 spänn! jag förstår vad du menar ass-fight!), badat i det underbara havet, vaknat av snarkande tanter på vandrarhemmet och såklart kollat lite på semifinalen i fotboll (som Holland vann!!!). Det var två härliga dagar nere i underbara Skåne och jag ska dit igen nästa år!

Här kommer bilder på det jag köpte:

Vita ridbyxor och Falsterbo-piké


Sjukt snygg keps.


Ja. Ett till schabrak. YEY!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: haha de ska jag och de kommer bli FETT! :D

Postat av: Frida James

sv: Nej skadar gör det ju inte. men frågan är om det är nödvändigt när det är protein i gräset. men det är väl bättre att ge slut på det istället för att slänga bort det.. Nej jag hade inte kameran med mig så det blev ingen bild :P

2010-07-09 @ 00:18:57
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Like your Stuuuuff!

2010-07-09 @ 09:04:37
Postat av: Arne

Snyggt schabrak!

2010-07-09 @ 17:31:00
Postat av: Astrid

haha bra där!

2010-07-14 @ 11:42:46

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback