I'm screwed

Jag visste innan jag började den här kursen (Grundläggande kemi) att det skulle bli svårt, mycket och jobbigt. Det var därför jag bestämde mig för att börja plugga i tid. Varför kan jag aldrig göra som jag säger åt mig själv? Jag fattar ju själv att det är mycket skönare att plugga någon timme varje dag än att sitta och stressa ihjäl sig en dag före tentan. Om jag har kvar min vanliga tur ("skicklighet" menar jag såklart....) så kanske jag klarar den ändå, men det vore skönt att inte sitta och hoppas varje minut innan man får tillbaka tentan. Jag ska försöka komma ihåg det till nästa kurs.

Nu: tillbaka till entalpi, orbitaler och syra-bas-titrering. Blää!

Kommentarer
Postat av: Astrid

tyksynd :(

2010-02-23 @ 21:34:53
Postat av: Tootiki

Du har ju inte gjort omtenta än iallafall :)

2010-02-24 @ 07:56:42
Postat av: Hanna

Kemi som är så kul! Bara man slipper organisk kemi.

2010-02-24 @ 10:39:05

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback