Festival i sommar?

Jag har inte jättemånga planer för nästa sommar i och med att jag ska läsa sommarkurs och antagligen jobba resten, men det jag vet redan nu är jag vill åka på festival. Problemet är... alla festivaler är borta. Nu när Hultsfredsfestivalen har gått i konkurs och Arvikafestivalen ska bli mindre så finns typ bara Peace & Love och Way Out West kvar... Kanske Storsjöyran också?

Peace & Love tyckte jag nästan var för mycket folk på i år... Arvika 2008 var mer lagom, då var det kanske 20 000 personer medan det var över 40 000 på P&L. Om Arvika nu blir mindre, och Hultan är i konkurs kommer det bli än mer smockat på Peace... Och då blir det nog nästan inte kul längre. Way Out West känns ju sådär kul, eftersom man inte bor på nån camping. Det blir inte alls samma känsla då kan jag tänka mig... Storsjöyran kanske då? Om inte de också försätts i konkurs vill säga. Suck!

Tora & jag på Peace i år :)

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Slå på stort och åka till Roskilde? ;P

2010-12-21 @ 22:17:34

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback