Bajsvatten med bitar i

Idag ska min häst få en spruta. Och jag ska inte göra något alls. Härligt härligt, jag som är pepp på att göra något. Ja, jag kan ju alltid städa mitt rum eller plugga eller varför inte måla om hela huset? Min poäng är att jag vill göra något. Jag vill. Göra något. Nu!

Nej, men snart måste jag dra. Jag ska åka och få hästen vaccinerad, städa vattenspiltan och sen har jag tråkigt igen. Jag ville faktiskt åka till Granngården och Hööks och shoppa och framförallt dregla ner allt i affärerna. Men det gick inte. FML.

ge mig idéer, jag måste göra något ikväll. något kreativt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

hitta en fest och ta mig med? så kan vi spåra tillsammans for old times sake. :D

2009-03-07 @ 15:58:24

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback