En vän med en bil

Förlåt för allt. (inom parentes: allt betyder att jag inte laddade upp bilder igår)

Jag är så jävla dålig. Jag gör aldrig det jag ska ska. (syftar på skolarbete)

Min häst är rar men han måste sluta vara sjuk hela tiden.

Jag har en vän med en bil (och ni som inte fattar den töntiga meningen borde lära er att lyssna på bra musik) så vi körde till Subway idag på lunchen. Värt!

Nu kommer en somrig mysbild på mig och två andra tokar och sen får ni gå och sova för jag ska skriva klart min jävla gift-uppsats. Adjöss.



Kommentarer
Postat av: Frida

HUR VAR DET PÅ TENERIFFA? :D



Neej är Rambler sjuk? :(

Postat av: Julia

Du är bra!

2009-02-25 @ 14:59:14

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback