Det blev visst lite fil

Typ värd/ovärd dag. Mycket att göra och lite gjort, men shopping med mamma bjuder i och för sig på mer gjort än ogjort. Studentmössa (jag kommer vara den enda som inte har text på min), jeans (från Levi store - värt!), tröja från Weekday, klänning från Indiska och joggingskor. Tja, allt som allt ganska dyrt. Men sen var det väldigt länge sedan mamma köpte kläder åt mig sist och snart sticker jag (eller inte) så hon får passa på. Typ. 

Fan, nu kände jag mig inte alls bortskämd. Och jag älskar min mamma. Även när hon inte köper kläder till mig, så ni vet.

(Åter till PA. En vecka kvar.)

Kommentarer
Postat av: majo

paris eller? vad står a:et för?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback