MYNDIG

Idag fyller jag myndig!!!
Jag får rösta, köpa folköl och köpa cigaretter och såklart KROGEN! Och så får jag skriva på mina frånvarolappar i skolan själv. HURRA.

Här i Holland är det lagom livat, men ikväll kommer mina småkusiner så då lär det inte vara tyst någonstans. Jag har fått en massa najs saker, bland annat RALPH. Äntligen liksom. Annars blev det en massa roliga småsaker, bland annat en Paris-guide eftersom jag får en resa dit med mormor & mamma av mormor i vår. Fett pepp! Och jag ska äntligen få läderridstövlar! Wihooo! Nu vill jag hem för jag saknar min häst, mina vänner (som jag inte har) och jag vill köpa stövlar!

Och ni sötnosar kan väl göra
det här testet för att se hur bra ni känner mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS Oh vad bra du är!! Paris är kul!

Postat av: Julia

DU SAKNAR MIG!!! Grattis (för 100:e gången :D) Tufft förresten det där med frånvarolapparna... :P

2008-10-30 @ 21:43:46
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Jag är AVIS

2008-10-31 @ 07:42:04
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om du inte fick mitt SMS, säger jag grattis! Om du fick det, säger jag grattis igen.

2008-10-31 @ 16:33:05

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback