Borta bra...

Jag är bortrest och det är najs men jag vill vara hemma också. Satt nyss inne på bloggkoll (jag lovar, VÄRLDENS bästa uppfinning) och läste vad alla gjorde och då blev jag allt lite ledsen att jag inte fick vara med.

Jag har iaf umgåtts med mina bästa kusiner, och bara varit härligt social. I söndags firades min födelsedag för första gången och jag blev jävligt rik och jävligt mätt kan jag ju säga. Ny mobil, här kommer jag! En stor fördel att vara där alla släktingar är när man fyller år. Ingen orkar ju posta 50 euro, men är man i närheten går det bra. I like!

Nu är jag åter hos mormor och räknar dagarna tills jag fyller år, och det känns lite som att slösa bort lovet för om jag hade varit hemma hade jag nämligen varit upptagen med hästen, träffa alla man aldrig hinner träffa annars och träffa Emmas OSKAR. Syns synd synd att det inte är höstlov här samtidigt, för nu hade alla så mycket med skola så det kommer inte bli något krogen innan jag fyller 18. Men den 5e november ska vi ut iallafall; jag,  Anna, Amanda, Vera och ni som vill.

För övrigt är jag en fet nörd som sitter och saknar min häst, men jag är tydligen inte den enda som saknar någon (haha, jag är fett självgod). Sötaste kommentaren på förra inlägget!

 
Julia om Nederland:
Vi saknar dig redan (Skrambler och jag). Inte för att jag har träffat Skrambler ;) waaaah snart blir du tant. Hur känns det? För övrigt känns det väldigt ensamt i stallet :( Och vänta, du åkte IGÅR. eeeh, jag har inga vänner. haha.. men snart ska jag gå och se High School Musical 3 (erkänn att du är avis.)
25 Oktober, 16:52

Men Julia, jag har ju inte heller några vänner. Trösta dig med det.

Kommentarer
Postat av: Julia

JO DU HAR MIG :D



Red Rambler skrambler idag, han var jätteduktig! Han saknar dig :) Hade värsta kaoset, tog hand om Clint, Skrambler OCH Nisse idag, haha. Förresten så passar dressyrsadeln Kicki lånade mig, yippie!

Har du funderat något på din vuxen-fest än?



PUUUSS

Postat av: Frida

Najjjjs med massa pengar och en ny mobil :D Vilken tid kommer du på söndag? Sent? Puss

2008-10-29 @ 15:15:44
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag och Tora diskuterade igår hur hemskt det är att du är borta på din artonsdag! Vi tycker du ska ta jetplanet hem och fira med oss genom att skrämma skiten ur lurboungarna på halloweenövernattningen... :H

2008-10-29 @ 18:40:11
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback