Att skylla ifrån sig

Känner att jag behöver skriva igen, men eftersom jag är den enda som är latare än Arne (undantaget Homer Simpson, möjligtvis) har det inte blivit av. 
     Att jag inte skrev veckan efter jul skyller jag på att kusinerna var här då, och eftersom de är lite lätt galna har man inte mycket val annat än att underhålla dem hela dagen lång. På julaftonskväll kom alltså tre galna ungar + föräldrar till vårt hus för att stanna i en vecka. Och kul hade vi! Det spelades spel, åts godis, lektes mörkerkurragömma, badades på Fyrishov och allt annat som hör till när man umgås med min släkt.
     På nyårsafton var det tänkt att jag skulle vara med Emma, Amanda, Sofie och Anna! men eftersom en helvetes jävla sjukdom (eller vad det nu var, men feber hade jag, och mådde illa gjorde jag) smög sig på blev det till att stanna hemma och kolla på Simpsons-filmen med familjen (skitbra film, by the way). Gott nytt år!
     Sen efter min sjukdom kunde jag alltså inte hitta  fler sätt att skylla ifrån mig med, så då blev det till att sätta sig vid datorn och skriva en blogg. Och nu har jag gjort det. Hurra för mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

OCH mig, faktiskt.

2008-01-05 @ 10:31:42
Postat av: Roos

Förlåt Anna!!!

2008-01-08 @ 18:04:27

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback