Hopptävling i Heby

Eftersom jag inte har skrivit på några dagar (ångest!) så ska jag berätta om min (miss)lyckade dag i Heby i söndags. Det kanske är tråkigt att läsa, men det är kul att tävla och det här är min blogg så därför skriver jag det. Jag skulle alltså tävla i Heby. Eftersom Frida är i Idre kunde jag hoppa två klasser, 90 cm och 1 m. I 90 cm gick det bra, Vanessa kändes fräsch och hindren var små och söta. Tyvärr rev vi ett hinder men jag är nöjd ändå.

      I 1 m kändes Vanessa nästan ännu bättre, i alla fall på framridningen. Inne på banan kändes det också bra, men efter första hindret hann jag inte få tillbaka henne riktigt så vi kom tokigt på andra och hon stannade. Andra försöket stannade hon också, och jag åkte av i hindret så nu har jag ett härligt blåmärke på höften. Jag hatar att ramla av på tävling.

     Och förresten, min häst är sötast.
image11

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback