En räddad kväll & en bruten arm

Eftersom jag är så jävla seg (eller kanske upptagen? det är vad jag vill tro iallafall) skriver jag lite kort om händelser torsdag och fredag.

     Torsdag blev det mysfika med tjejerna på Wayne's med en massa skitsnack och allt annat som hör till. Det tråkiga var att allt som är kul tar slut, och när det roliga tar slut så blir det istället tråkigt. Jag och syster skulle städa efter fikan (vi städar på waldorf mot betalning), jo men visst, klart vi var taggade på att skura en massa toaletter på en högstadieskola! Not.

     När vi kom fram såg vi att det redan var någon där som städade! Så det visade sig att hon som var där också fick betalt för att städa, så då blev vi tre på ett område OCH hon tog alla toaletterna. Kvällen var räddad!

Och fredag var såklart ännu bättre, för visst gillar vi måndagar, men fredag är fredag och fredag är bra.
Fast för någon var ju kanske inte just fredag den åttonde i andra tvåtusenåtta så jäkla lyckad, för en viss Amanda lyckades bryta armen när hon cyklade till praktiken (det var faktiskt snorhalt ute!). Fy fan vad ovärt. Stackars lilla äppelskrutt.. Men vi tycker om våran Amanda med eller utan gips såklart.

     Vi utan brutna armar eller inte hade jour hos hemtjänsten (Sofie alltså,  för den som inte fattar att Amanda behövde uppassning hela kvällen) var på pannkakstårtekalas hemma hos Ämman, för hon fyllde stor för länge sen. En massa skratt och sjukt mycket pannkakstårta blev det iallafall.

Kommentarer
Postat av: manda

haha om jag är din äppelskutt får du vara mitt päronskutt!

Postat av: manda

..och sofie valde faktiskt att stanna hemma med mig själv! ^^

2008-02-09 @ 18:27:35
Din egen bloggadress/URL: http://plumand.blogg.se

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback