Tävlingsrapport

Fan, orkar inte skriva, men någon lär ju vara lite nyfiken iallafall. Boll har varit både snäll och dum idag. Först dum upphöjt i ett stort tal. Det tog nämligen drygt 1,5 timme att lasta honom = jag missade första klassen. Sen på tävlingsplatsen var han dryg som fan, men blev snäll som ett lamm så fort jag satt upp.

Jättefin på framridning och framhoppning, och jättefin på banan med för den delen. Det blev totalt 26 fel tyvärr, 2 stopp & 2 rivningar + lite tidsfel, men stoppen var totalt mitt fel - ni förstår sen när jag laddar upp filmen. Här är två fina bilder som Tora tog så länge!




Kommentarer
Postat av: Tootiki

haha, häst dum i kvadrat :P Men jag hade en asbra dag iallafall!

2010-10-17 @ 08:50:56
Postat av: Arne

Fina bilderr :D

2010-10-17 @ 09:17:02
Postat av: Maha

Herrboll prutthäst är så söt ändå!

2010-10-17 @ 21:07:15
Postat av: Frida

sv: jo de funkar bra. Men inte kul att byta hela tiden

Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

fina bilder :D

2010-10-18 @ 20:49:32
Din egen bloggadress/URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback