Äkta kärkek!

Sedan jag flyttade hemifrån har jag börjat lyssna mer på radio. I början hade jag ju ingen dator, och det är så drygt att sätta på en skiva hela tiden (måste ha musik på typ jämt) så det blev radio. P3 såklart! Förut lyssnade jag bara på radio på morgnarna, och då blev det Rix Morron Zoo, men det är sååå jäkla töntigt så jag bestämde mig för att börja lyssna på P3. Det tog ett tag innan jag fattade allt de snackar om, men nu kommer jag aldrig sluta lyssna på P3. Hur skulle jag klara mig utan det härliga Morgonpasset-gänget eller den varierade musiken?



Höll på dö imorse när Hanna sa: "jag är ju väldigt intresserad av askmoln eftersom min pappa är kremerad". Så jävla kul!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

det är obligatoriskt att lyssna på p3 om man inte åker bil själv och vill ha rolig musik att skråla till, då får man lyssna på city 106,5 och p4 och p2 (ja p2) och rix fm och sthlm-partykanalen. och det hoppas jag att du inte gör än, för det är ju olagligt?

2010-04-21 @ 16:05:00
Postat av: Anonym

Morgonpasset, Brunchrapporten, Christer <3

2010-04-21 @ 20:03:42
Postat av: Tootiki

Föregående inlägg var mitt!

2010-04-21 @ 20:04:30

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback