Listdags igen!

Hittade en lista som jag tänkte fylla i istället för att jobba med min masteruppsats!

När vaknade du imorse?
Väckarklockan ringde 06.30 första gången och jag snoozade bara en halvtimme innan jag gick upp!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Aaaah vad gött att jag kan snooza så länge!" Men en halvtimmes snoozande går ju alldeles för fort i morgontröttman :(

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nä jag är inte så ringig

Vilket humör är du på?
Lite trött och seg men på rätt bra humör.

Har du ont någonstans?
Ja lite i ryggen pga min kassa arbetsställning.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
En riktigt god pastasallad med mozarella och soltorkade tomater hade inte varit fel!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Vem drar ens kort nu för tiden? Handlade lite yoghurt, frukt och pasta igår på ica iallafall.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag?
Facebook..

Vad ska du göra ikväll?
Laga mat, äta maten och chilla i soffan och kanske kolla på Xena warrior princess (Erikas all time favorite som jag äntligen har gått med på att se)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
"Always in my head" med Coldplay. Upptäckte imorse att de hade släppt ett nytt album!

Vad tycker du om din blogg?
Jag gillar den, men den är väl samtidigt lite töntig. Men det är kul med alla gamla minnen och sånt som finns kvar!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag satt nog i samma stol på samma kontor och läste bloggar eller nåt sånt!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja, om jag gör lasagne till middag kommer Erika berömma den!

När fotade något senast, och vad?
Igår eftermiddag. Allt gick åt helvete i labbet så jag dokumenterade en bägare med Daphnior som låg och flöt istället för att simma omkring.

De bruna små prickarna är alltså mina vattenloppor som inte mådde så bra.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nej (inte än)

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Väggen och en sladd från datorn.

Vad har du på dig idag?
Jeans, bruna skor, tshirt och en röd Houdinitröja.


Kul lista va! Nä, kanske inte. Men den fördrev tiden en stund så nu är jag berättigad att gå på lunch :))))


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha åh jag älskar din blogg! xD

Svar: PUSS!
Roos

Postat av: Marjolein

Ringig! Bästa adjektivet på länge. Jag är inte heller så ringig.

2015-01-01 @ 21:57:19

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback