Kroppen! Ska du bli sjuk? Svara ja/nej/kanske

Hej!
 
Jag har alltså nån "kul" känsla i kroppen, som att den är på väg att bli sjuk. Jag blir inte så ofta sjuk på riktigt med feber osv men ont i halsen, snorighet, trötthet och sånt råkar jag ut för. Nu har jag sen igår eftermiddag pyttelite ont i halsen och huvudet så jag fegade och avbokade dagens lunchträning och ska väl äta extra mycket frukt, men jag vill inteeeee!! Hatar ont i halsen mer än feber. Jag har inte tid att vara sjuk för jag måste vara i labbet varje dag oavsett om jag är frisk eller sjuk... Och i helgen ska vi till Gotland och då är det ju lite roligare om jag är pigg och pepp? Kom igen kroppen kämpa nu!
 
Annars då? Erika och jag ska på bio ikväll med Linde & Axel och se Hunger Games: Mockingjay del 1, så det är jag pepp på! Dels för att filmen lär vara spännande och dels (framförallt!!) för att man kan äta massa godis, popcorn och varma chips då. Älskar mat och godis <33333 Jag är en sån gourmand!
 
Haha så ful! Men försöker skjuta bort bakterier och virus!
 
 
P.S. Har blivit en sån Blondinbella? Whaddup med att uppdatera varje dag? Har inte ens nåt att säga? Nåväl det lär ju vara ca 2 dagar till så :)))

Kommentarer
Postat av: Jet

Heja, Roos!!

2014-11-19 @ 21:22:35
Postat av: Anonym

Vadå ful? Tönt.

2015-01-01 @ 21:53:35

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback