I believe in simple happiness

Jess, idag har jag varit i skolan och fått en labbrapport sågad vid fotknölarna, övningskört och läst lite om överfisket i Sverige. Shit vad upprörd jag blir, varför äter folk fisk?! Nu ska jag hoppa i skorna och promenera ner på stan, ska träffa Tora och fika & shoppa lite. Sen ikväll ska jag på möte med bostadsrättsföreningen, det blir väl sådär lagom superkul men nödvändigt är det iallafall definitivt. Sen ska jag sova, sen ska jag gå i skolan, sen ska jag plugga lite, sen ska jag åka och rida, och SEN kommer min Erika hem!!

Japp, så ser det ut. Här kommer en bild från i somras! (Ironiskt nog från en fisketur i somras....)


Kommentarer
Postat av: Majo

ja sluta ät fisk själv innan du börjar klaga på andra!

Postat av: term paper service

Blogga är ockås bra :)

2011-10-17 @ 18:06:05
Din egen bloggadress/URL: http://essaywritingservices.org/custom-term-paper.php

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback