Busy busy busy

Övningskörde igår, gick bra. Red igår, gick dåligt. Skrev labbrapport idag, gick bra. Ska plugga miljövård snart, kommer gå bra. Ska fixa tentafest åt ettorna ikväll, kommer bli kul.

Så nu vet ni vad som händer! Har massa plugg den här veckan men ingen tid för att göra klart allt (okej det är fan inte sant, har ledigt hela dagen imorn, onsdag hela förmiddagen + halva eftermiddagen och hela eftermiddagen på fredag och halva söndag med). Men det känns som det är fullt upp, har väldigt lite schemalagt i plugget men fullsmockat på kvällarna så det känns som jag har noll tid vilket absolut inte är sant som sagt. Ska sätta mig med miljövårdskursen nu, sen som sagt fixa ett storslaget kalas åt ettorna! Det blir chips, saft, hembrygt vin och massa party. Fast jag ska inte dricka nåt, det sparar jag till imorgon!

Fest är kul har jag hört...

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback