Jag vill ju

Jag har kommit fram till att jag mest bloggar när livet är lite extra jobbigt. I alla fall har det varit så senaste året. I gymnasiet bloggade jag ju jämt, inte tusan var livet så jobbigt då? Okej, det var ingen dans på rosor och jag vill för allt i världen inte tillbaka dit, men jag led inte dess mer under tiden i alla fall. Sist jag bloggade var när Erika var på fältkurs i en vecka, då var livet jobbigt. Nu har jag så stört mycket att göra att livet blir lite jobbigt, även om det egentligen inte är så synd om mig.

MEN. Jag tycker ju det är jättemysigt att blogga, och framförallt är sjukt kul att läsa senare exakt vad man hade för sig förr i tiden. Såeh, jag försöker. Igen. Men bara för mig själv. Om nån vill läsa och kommentera blir jag glad, men det är inte därför jag skriver. Men ni får gärna peppa mig att skriva såklart ;)

Nu sitter jag hemma i myskläder, har ätit frukost och varit vaken ett tag men ännu inte kommit igång med dagens sysslor. Jag ska ta tag i mig själv och fixa till mig litegrann, sen kan dagen komma igång. Jag ska ta på mig mina ljusrosa foppatofflor och gå ut och lägga avtal för andrahandsuthyrning i några brevlådor. Jepp, sånt är livet som engagerad i både det ena och det andra... Fullt upp.

Förutom det ska jag ner på stan och handla grejer till Sinterklaas (holländsk grej), försöka börja med miljövårdsuppgifter och ringa samtal. På kvällen ridning! Det var länge sen, undrar om jag kommer ihåg hur man gör?

Nu ska jag sluta tjata om mig och mitt liv. Här kommer en bild från Berlin så länge!

Erika som har fotat och photoshopat såklart :)

Kommentarer
Postat av: Majo

Den bilden är rätt cool... Vem har du fåååååtttt???? :P


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback