Övrig planering till morgondagen

På begäran kommer lite annat som jag har planerat till imorgon. Innan jag börjar presentera min plan vill jag att ni ska ha överseende med att jag inte riktigt orkade rita ut alla sandkorn som troligen finns i manegen på Brantshammar. Ni får nöja er med dem jag faktiskt ritade.

För det första: banan har jag planerat noga, om den ser ut såhär så tänkte jag hoppa de här vägarna:
  • Man börjar med att rida jätterakt mot första hindret, som är det blåa räcket.
  • Sen rider man rakt efter och sen gör man en prydlig sväng mot den getingfärgade oxern (viktigt att inte svänga för tidigt, och att ha ytterskänkeln med i svängen).
  • Efter getingoxern fortsätter man rakt en bit och sen svänger man på det gröngula räcket och hoppar sen den rosalila oxern när man ändå är på den långsidan.
  • Sen hoppar man det blåa räcket igen, vägen innan är rak och fin som ni ser men lite högre upp för att man inte ska krocka med sig själv där man redan har ridit.
  • Sen avslutar man den fina rundan med att hoppa det turkosa snurrhindret, och man ska rida exakt den dåliga väg jag har ritat om man känner för att åka i backen. Om man inte vill det kan man rida snäppet rakare.

Om banan mot förmodan inte skulle se ut såhär så får vi lösa det då. Återkommer!

För det andra: jag har även planerat att göra smörgåsar med ost och tomat, och en med sylt till Arne.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

schnyggt! Jag kollade på fälttävlan på Eurosport igår, det var meget spännande.

Postat av: frida

det är bra! bra att du planerar vägen du inte vet :P

2010-09-16 @ 15:01:17
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: majo

akta så du inte krockar med dig själv!

2010-09-16 @ 17:09:00
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback