Nationsstolthet

Jag blir alltid tårögd av att kolla på det här ekipaget, sååå vackra!

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHA jag tänkte "fan vad konstigt namn han har för att vara svensk" och sen insåg ja att ja juuuust det, det finns en anledning till varför du har invandrarleg.



sverigedemokraterna skulle älska det här inlägget. jag skyller på att jag hade en svag stund!

2010-09-11 @ 16:49:16
Postat av: Frida

sjukt fin!!!

Postat av: Arne

HAHAHA för Astrid :)

2010-09-12 @ 12:08:30
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Håller med dig! Så fint ekipage.

2010-09-12 @ 13:44:19
Din egen bloggadress/URL: http://fairview.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback