Härlig beslutsångest

Kursinfodag låter kanske ganska tråkigt, men vet ni vad - det är det inte. Nästa år ska vi bara läsa valbara kurser och idag var det info om dem (+en massa godis och frukt).

Och jag har sån jävla beslutsångest nu, det finns ju bara en massa roliga kurser (till skillnad från gymnasiet, då hade man beslutsångest för att alla kurser verkade lika tråkiga).

Limnologi, ekologi, toxikologi, humanfysiologi, djurens struktur och funktion, fjällets växter och ekologi... Det är nog bara de i min klass som håller med mig, men hur intressant och kul låter inte det?

Nu ska jag sluta nörda, och hoppa på cykeln till Kalmars. Kommer jag sent måste jag nämligen köpa öl till Elin & Anna...

Ja, jag gillar blommor och sånt...

Kommentarer
Postat av: Astrid

blommor och bin då!? hö hö hö. hy. men ååååh sluta vara nästan klar med din utbildning, jag får el panico. puss på näsan!

2010-09-29 @ 22:09:00
Postat av: majo

läs fjällets växter och ekologi! det lät kul :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback