Amenjuste

Bara för att jag verkligen borde diska och verkligen inte orkar det kan jag ju berätta hur "ridningen" gick.

Tänkte egentligen bara skritta med lille (stooooora och feeeeta) Rambler men Kattis påpekade att han har ju faktiskt skrittat hela sommaren, vilket ju är helt sant. Så det blev lite skritt och trav i Hågadalen, Rambler var pigg, extremt stel åt vänster men kändes fräsch! Ville helst gå i ökad trav, men jobbade på i en fin form (trots att jag bara hade ett vanligt tränsbett). Imorgon blir det kimblewicket kan jag ju säga!
Jag och snyggo vid betet i somras.

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul! Har han skrittats med ryttare hela sommarn? Eller menade hon att han gått runt i hagen?



Hur ofta ska du vara hos honom nu? :)

Postat av: Tootiki

Kommer han gå att tävla?

2010-09-07 @ 10:34:35
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/
Postat av: majo

Fin bild! Söt hest!

2010-09-07 @ 20:03:15
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback